No more password!

Nu har jag låst upp bloggen för allt och alla! Så nu kommer man inte veta vilka som läser igen i och med att det är kass med kommentarer! :P

Blev en skypis med Carolina idag! så långt borta men ändå känns det som att hon är nära! De här skype är bra det..

Kan inte förstå att jag varit i Sverige i 6 dagar redan, eller a. det känns som att man inte varit borta.
6,5 månad. Vart tog känslan att a varit borta vägen? Den är borta!!! Lustigt!!!
Tiden står still. Men än så länge känns det bra att vara hemma!!! :)
Jobbet gör nog mycket. Himla kul jobb det där!




MEN, jag ljuger om jag säger att jag inte saknar Usa!!!

Kommentarer
Postat av: Jenni

Förstår att du saknar USA, det måste ju varit en himla upplevelse att få bo där ett tag.

New York är ju alltid New York, kanske borde ta en kusin-tripp dit? :)

2011-02-15 @ 08:47:39

Kommentera HÄR:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0