Busy Day

Oj oj oj.. Vilken dag på jobbet!!!

Tror också jag börjar få lite Jetlag. Var sjukt trött i morse...

Men iaf. Det är alltid kul att gå till jobbet! :)
Men idag var ingen vanligt idag. Idag jobbade vi som förr i tiden med papper och penna. Inga datorer. Haha.
Datorsystemet låg nere hela dagen, så runt 5 idag kom det igång.
Tur jag förberett oss och bett Centrum faxa upp listorna för våra bokningar på klasserna. SÅ vi stod med markeringspenna och drog sträck över alla som kom! haha. Helt galet!
Kunde inte boka något, kunde inte använda kassan, kunde inte göra något..  haha..

Men jag och Jennie klarade det! Tillslut bara skrattade vi åt det!
:)

Så nu är hjärnan trött.. Och jag kommer ha en del att göra imorgon bitti. typ 5 nya kort att lägga in, en uppsägning och ringa lite samtal..

Jaa, det är kul på Sportlife! :)

Kommentarer

Kommentera HÄR:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0