BOMBEN

Ja kanske skall släppa bomben då.
Precis som du skrev Jenni.
I'm Hooooooooooome!!!!!!! :)

Sverige är sig likt, Vadå har jag varit borta i 6 månader och 12 dagar? Nääää.
Här har ju tiden stått stilla!
Men det känns bra!  :)

Kändes inte ens jobbigt att lämna familjen! Så glad att slippa dom!

So yes, Im Home! Home sweet home! Nästan. Fastän jag bor hos mor och far! Med alla regler! hahaha....
Landade i Söndags och jobabde igår och tränade i morse.
Överraskat min finaste Michaela!

Life is kind of good! :)


Just det, igår på gymmet så var Maria och Emma och träna, fick höra något jag aldrig kunde tänka mig efter 6 mån i Usa.
Jasse, har du gått ner i vikt???
Kan det ens vara möjligt??? Men ingen vart gladare än jag!! :D


Kommentarer
Postat av: Jenni

Välkommen hem!

2011-02-08 @ 18:38:31

Kommentera HÄR:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0