The Deal

precis hemkommen ifrån jobbet, slutade 21, tog bussen kvart i 9 för jag är så snabb! :)
Börjar kl 06.00 imorgon! hur tänktes det där när schemat las? :P aja.. "ledig" på Tisdag iaf. Fast ev måste jag till flygplatsen ändå för det skall ev vara ett personalmöte. Daaah.. Är väl bara att pallra sig dit!

Hänt något kul hos mig det senaste? Näee, klippt kort igen. Page :) och gjort nya slingor, behövdes i och med att jag senast gjorde det i MAJ!!! snygg och fräsch i håret igen! :) Annars har inget speciellt hänt direkt.


Dock så går tankarna runt i mitt lilla huvud.
The deal; för mycket bra saker har hänt mig det senaste för att vara jag! Jag vet också att det är dumt att ens tänka dessa tankar men jag tänker liksom att NÄR kommer första grejen som skiter sig? När blir första motgången? Både bli fastanställd och träffa en kille man tycker om, i samma veva? Det känns på tok för bra för att hända fröken Jasmine. Jag nojar ju mig för minsta lilla och tänker liiite för mycket, och har ju självförtroende 0. Jag försöker hela tiden att slå bort de negativa tankarna! Som Ulle sa i fredags, Det är kanske DIN tur att träffa en kille! Att allt går bra! Ja, det är fanimej kanske min tur nu. Fast det vet man inte än! Och jag försöker också tänka att bara för att man inte hörs som vi gjorde veckorna precis efter sports camp, 23432 sms per dag, så behöver det  inte betyda att han inte är intresserad längre. För det är mer Normalt att inte höras så mycket!! En kille engagerar sig inte så mycket som han har gjort, åker inte 30 mil för att träffas, om han inte är liite intresserad! Eller? Jag MÅSTE sluta tänka så nedvärderande om mig själv! Måste sluta grubbla! Måste sluta tänka så mycket på allt!
Jag tror att jag tänker så mycket och funderar runt om allting för att jag är så jäkla rädd för att bli sårad! Så jag ställer nästan in mig på att det ska skita sig med P tex för att jag vågar inte hoppas på för mycket!

Okej, när jag läser igenom vad jag skrivit så inser jag ju att det är ju faktiskt inte jobbet jag är rädd att det kommer skita sig med. För det kommer det inte, utan det är ju med P som jag nästan intalar mig, eller förväntar mig att det skall skita sig med. För att det har gjort det förr!!  Jasmine för fan! Sluta tänk!!!

Nu skall jag ta med mig mina funderingar och sova.

Bussen går 04.50.... SNARK!

Detta var kvällens djupa funderingar! :P
Puss på er!




Nästan en pussmun iaf! ;)

Kommentarer

Kommentera HÄR:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0