sun is shining, and im of to work..

Godmorgon kära läsare!

Sådär sugen på att gå in och jobba idag! Strålande solsken och klarblå himmel! gaaah.. vill sola och bada! såå sugen på att åka ut till havet! men kanske kommer vädret ändra sig i helgen så man kan åka ut å bada! :)

Förut, ca 15 min innan jag skulle ta bussen ringer Iveta och säger att Carro är sjuk och att jag måste ta stägningspasset i köket idag. så jag fick ta det lite lugnt hemma och börja 11 istället för 9,30.  Så alltså, jag skall jobba själv i köker efter kl 15 idag! hmm.. 4 chartrar är det idag, utspridda dock så det känns bra! Snälla låt det vara så lugnt som det varit de andra dagarna så jag pallar de själv! Kan bli mycke om man ska göra 52 saker sammtidigt själv! :P



Kommentarer

Kommentera HÄR:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0