kind of tired...

Sitter och kollar på True Talent nu! Linnea khalil! Vilken röst! Grym är hon!

Har idag varit tröttare än tröttast! Jobbar på som bara den, när jag kom hem lagade jag faktiskt mat!!!!!! första gången på lääänge! Måste äta mer än lunchen på jobbet!
Sen blev det ett bad med ansiktsmask osv. Härligt!

Sen har jag ju det med jobbet som jag skrivit om tidigare. I någon inlägg tidigare nämnde jag att jag blivit fastanställd, men det är inte allt. Jag skall även få ett vikariat som Arbetsledare. Inte skiftledare utan arbetsledare! Jobba under avdelningschefen! Någonting jag inte trodde om mig själv. men Tydligen tycker de jag har potential för tjänsten och ingen är gladare än jag för att få det förtroendet. Fått superbra respons ifrån de andra på Kattegatt och de tycker jag passar kanon för tjänsten! Galet! Men läskigt! Är MYCKET jag skall få ha och göra med. Men det skall bli kul, en utmaning! =)

Och igår tog jag en fika med Farbror skåran och hans Martina, dom skulle till Rhodos! Blää vad avundsjuk jag är! :)
Men det blir kryssning istället! Med 7 grymma personer så det kan inte bli annat än GALET!

Sista morgonpasset imorgon, sen är det helg, och sista fasta dagen på Sportlife! Yippie!!!
Så skall hoppa ner i sängen snart. 04.15 ringer klockan!


3 av dårarna som skall åka båten! :)

Kommentarer
Postat av: Lisa Rydqvist.

Hej! ja det tycker jag att du ska göra, Gunita och Håkan var ju här häromdagen och kika in. :) Men tills du kommer så ska jag ha bakat något gott i min nya maskin!

2011-08-28 @ 21:54:07
URL: http://lisa-rydqvist.blogspot.com

Kommentera HÄR:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0