I know...

jag är nog världens sämsta på att uppdatera nu för tiden!

Men jag har massa annat för mig! :)
Sa igår hej då till min extra anställning! :) Känns as bra! Och skall jag strax åka å jobba!
Sen så har det varit massa häng med vänner. Jag Carolöina Martin Michaela och några ifrån jobbet var ute och drack i fredags! jävlar vilken kväll! Himla kul med olika ställen som vi avslutade på Park Lane där de va Queer night! Satan va kul! och Martin såg bara förskräkt ut! Stackarn! :P
Sen upp å jobba på gymmet! Försov mig och vaknade 8,38 och jag börjar 8.50! 8,55 var jag där! :P

Annars då, hängt vid poolen med michaela å Carolina, käkat räker å så!

Och på fredag får man besök! Woohoo!! :) Får se vad som hittas på! ;)

Nu ska ja klä på mig och traska till bussen!!


Kommentarer

Kommentera HÄR:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0