I DO have muscles! I actually feel it!

15 Augusti=LÖN!!! Inte mycket dock i och med att jag bara jobbade ett par dagar i Juli!

Men lika glad är jag för det! :) Blev en fika på stan med Carolina efter jobbet. Sen ni Jasmine gick ut och sprang! FRIVILLIGT OCH SJÄLVMANT!!! Dock tog jag bilen upp till fontin men jag sprang iaf hela slingan! Mäkta glad är jag! :) Känner redan hur jag kommer känna imorgon.. Huuuaa...

Annars då! Jobbet går bra! :) Bilen går bra! haha...
Och tro det eller ej, men kärleken känns som att det går bra med. Iaf i nuläget, men jag är glad, Han gör mig glad! Så man får passa på att leva i nuet :)



Bjuder på en bild ifrån Sports Camp. Denna fina "konst" som mina kära vänner kallade det satt i trappan! Många frågor? Nejsh vaddå? ;)

Kommentarer

Kommentera HÄR:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0