Viktnergång ?????

God dag, god kväll..


Igår efter jag jobbat så åkte jag bort till mallet, köpte 3 nya tröjor! och en Mössa på Hm. Rosa! :)
Igår var jag så trött så jag inet visste vart jag skulle ta vägen. Höll typ på att svimma igår me, kanske beror på så lite mat man äter, blandat med sen sjuka värmen som är nu igen!! Så himla varmt och kvalmigt.

Väl hemma igen så blev det lite webb tv tittande och sen la jag mig för att sova. Helt ensam i huset var jag.
Då kan man inte annat än att tänka på alla skräckfilmer. Haha. ute i ödemarken, en liten håla i Usa, mörkt och ensam. Bara väntade på att mödaren skulle komma och hugga ner en! HAHA. Sett för många antar jag! :P

Idag gav jag mig själv en superlång sovmorgon.
Vaknade iaf vid 9. men jag låg kvar och somna och vakna till och från.
Gick upp vid 11, efter att en viss unge inte kan göra annat än att skrika! Finns ingen respekt för andra människor!
Han hade varit och skrikigt tidigare också.  Trött jag blir.
Idag blir det nog att åka på Oktoberfest på Madeleines gata. Hoppas de blir trevligt och att det blir lite svalare.


Har fått höra av många nu de senaste dagarna att jag har gått ner i vikt???
Hur kan det vara möjligt i Landet där nästan alla är feta och jag har lätt för att gå upp i vikt?
Tycker det är väldigt komiskt men jag är glad. Dock inte märkt ngt direkt så själv. =)


Just det alla nyfikna. Har fått ett nytt datum då köket skall vara klart här i huset.. Håll i er....
13 Oktober!!!!! Detta är helt jävla sjukt!!! Människorna har alltså hållt på med renovering och utbyggnad av köket sen i början av April!!! Det händer nästan ingenting när dom jobbar, eller jo, verandan är ju klar iaf, förutom räckerna! Och vissa dagar jobbar dom inte i köket alls!  Första datumet jag fick höra var 10 Augusti, sedan Labor day, som var 9 September tror jag de är, sen skulle vi ha en fungerade spis IGÅR. Men nu är det i nästa vecka den är lovad. Dom har tydligen gjort något fel i något av skåpen där micron och ungen skall sitta så dom måste göra om det! Diskhon och allt annat beräknas vara klart då, 13 Oktober!! Det är så skukt så det finns inte!
Jag är så jävla trött på att inte kunna ha någon möjlighet till att laga mat. Äckliga supervita mackor och äcklig ost. Nä då får det vara. Jag är så less på vad allt som heter Glastonbury heter just nu.

Nu har jag fått ur mig lite.
Ha en bra lördagskväll Sverige.
Ät godis och svensk god mat åt mig med!

Kommentarer

Kommentera HÄR:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0