Massuppdatering!

Sämsta uppdateringen på länge.
har bara inte haft varken ork eller lust att skriva något. haha.
Ganska booring i know för jag hatar när bloggar man själv läser inte uppdaterar på ett tag! :P
But so far verkar ingen ha saknat uppdateringar!

Vet knappt när jag skrev senast.

Iaf, Viruset fick han bort ifrån datorn. Yeeey. kollade på film i bilen tills jag började må illa! Blir aldrig åksjuk så antar att det var att jag inte ätit något på dagen. Som vanligt med andra ord!
kom fram till New Jersey runt halv 6, senare kom Jean och hämtade mig. Skönt att träffa någon man känner sen innan i det lilla landet over there..
Var en kanon helg, på fredagen efter att jag kommit fick jag mat, Anders grillade hamburgare, mums mums. Sen åkte jag och Anders till De Mattias, en Pub i Allentown. Det är en utav mina favoritstäder, eller byar kanske man skall säga. I just loove it! :)
lördagen bestod utav shopping med Jean. Hittade så snygga boots, höstskor. Supersnajsiga. Inte alls sådana jag skulle köpa hemma men som jag och Emma säger skulle du köpa dom hemma? Nej bra då köper vi dom här.
Har ingen bild på dom än men snygga är dom! :)
Blev ett dopp i polen också.. Insåg att jag faktist kan simma riktigt med knät. Så jag vart glad! Kanske inte är något som är trasigt iaf. yeey.
Kvällen bjöd på fläskkotlett och potatis ifrån egna trädgården. Riktigt gott.
På kvällen åkte vi ner till Point Plesant. Supermysigt. dock kom vi ner precis när solen gått ner och såg därmed inte så mycket. men det var härligt att höra havet!
Så då har jag varit på Jersey Shore. :)

Söndagen blev lugn. prat och sådant. Sen kom värdfamiljen och hämtade upp mig för att åka tillbaka till Connecticut.
Vilken ångest jag hade för att komma tillbaka.. Huua. Hade det ju så bra i Jersey! :)

Kom iaf tillbaka och var ledig på måndag då det var Labor day. Familjen bköd med mig till deras vänners Lake House. Riktigt nice ställe. Ca 1 timma ifrån huset. En superfräsch sjö. jag gillar inte sjöar men det gick.
dom hade lixom en flytbrygga ute i sjön där dom hade tagit ut stolar, öl, snacks och massa. Superglassigt att bara sitta där ute och bara relaxa. Återigen får jag beröm för min Engelska! :) Likakul varje gång att höra. Sen blev det at några åkte vattenskidor, jag stod över. Men dom hade ett rep ifrån ett träd ut i vattnet. det gjorde jag och det var sjukt kul! haha. fick träningsvärk! haha. Mycket illa!
Väl hemma var det bara att relaxa det var gött det med.
Tisdag. LEdig dag det med. haha jag vet jag kan ha världens slappaste jobb.. dock inte alltid kul!
Värdmamman frågade om jag ville hänga med till en Outlet ca 45 min härifrån. Visst varför inte. hade inga planer ändå. det var hon jag och hennes mamma. Trevligt dock hittade jag ingenting. hade jag kommit på det innan så skulle jag ju kolla efter Reebok Easytone på Reebok outleten. kom på det igår kväll att jag vill ha sådana! :P
hem igen och ner till Starbucks för att möta Upp Madeleine. SNacka lite om allt och bara relaxa.

Åkrte senare till TJ Maxx och handlade hej då present till Christiane som åker hem på Lördag. Tråkigt men det är så det är! :(
Så idag hade vi frukost tillsammans hemma hos Madeleine. Riktigt nice. Var mätt hela dagen.

Barnen slutade skolan tidigare idag så dom var hemma resan halv 2........Tog med dom till parken där dom sprang av sig ett tag och jag läste ut min udnerbara bok "The Wedding" med Nicholas Sparks. Har redan varit och köpt en ny bok, Självklart med samma författade. Boken heter Message in a Bottle.
Skall starta på den imon kanske!??


Nu har jag väl fått ihop allt som hänt det senaste tror jag!! :)

Skall försöka lägga upp lite bilder också.
Dock är jag otroligt dålig på att ta kort men i helgen skall det bli ändring..!


Glastonbury, Jenni!

För din skull Jenni! Kommer mer jag lovar!


Point Plesant, Kvällen. Skall vara vågor. stora var dom!

Boardvalken.

utsik ifrån Lake Houset. Hade inte med mig kameran ner tyvärr.








Kommentarer
Postat av: Jannie

åh så fint det såg ut vid sjön! mer bilder :) sprang på din pappa för några veckor sen, riktigt kul! Tänkte även på dig idag när jag såg din älsklings lärare från thorild ;) ..andis! haha!



Sköt om dig!

2010-09-09 @ 22:10:31
Postat av: Jenni

Precis så. Kameran fungerar och jag är lycklig! :) Såg även uppdateringen på facebook, MYCKET bra! A+ for you! :)

2010-09-13 @ 21:12:35

Kommentera HÄR:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0