In the middle of September.

Hej hej halllå!!!

Nu tänkte jag att det kanske är daga att uppdatera lite..
Var ju ett tag sen senast. Inte så mycket som hänt egentligen..

gick änna in i en liten depp period nu.
Blev kasnke för överväldigad av att faktist ja ens riktiga kompisar hemifrån på besök. Faktiskt få prata svenska och det kändes som att man var precis var som helt, kungälv, göteborg sälen. ja vem vet.

helgen blev inte så många knop så inte mycket att säga om den. men på något sätt så går dagarna ganska fort ändå. kanske inte dagarna i sig men veckorna springer faktskt iväg! Crazy.

Återigen så kom en ny vecka. Mycket funderingar. Ja egentligen inte gjort mycket alls förutom Starbucks! Ja hur sjutton skulle jag klara mig utan starbucks, min bok och min dator. Spenderar en del timmar där under en vecka.

Var på blomster designen i Måndags igen. Det är kul :) synd bara att det bara är en dag i veckan och bara äldre damer! haha jag som hade hopppats på att träffa nya kompisar.
Tyvärr är ju de flesta kurserna man läser och kan läsa under kvällstid eller helgtid, så det är svårt att hitta några kurser som är igång under dagarna..

Har pratat lite med värdmamman nu. Om barnen och även att det inte finns någonting att göra här.
Vi satt och pratade i nästan 1 ½ timma igår kväll. Men hon kom inte på speciellt mycket heller vad man skulle kunna göra. Många utav de andra Au pairerna har barn under 5 år och är hemma hela dagarna med dom. så det är lite segt att ha 2 i skolan.. :/

men men..

Dagen idag har jag spenderat på starbucks! :P Och var på Tj Maxx och hittade en jättefin jacka! woohoo. inte dyr heller, runt 120 kr. som hittat! :)

Funderar på om jag skall ta mig en tripp till ner till starbucks och ta en kaffe och läsa lite! :P


Och förresten! dom har lovat oss att ja ett fungerande kök, inte diskhon, men allt annat. IMORGON! Tror dock inte det. dock är kylskåpet inne. mer än vad man trodde! moahah...

Nej ngt får jag göra av kvällen.







Bjuder på en bild på huset.


Och mitt senasre Blomsterarrangemang! :)

Ne nu pysser jag tror jag, Får se när madeleine sprungit färdigt om vi skall ta en drink eller ngt! :)
Bye bye!


Och för att göra er i Sverige lite avundsjuka så täntke jag bara säga att igår hade vi 28 grader ute, och idag hade vi bara 26. så det är fortfarande varmt här! ;P



Kommentarer
Postat av: Jenni

Vilket stort hus! Ser ju jättefint ut!

Fler sådana bilder :)

Grattis till er som fortfarande har det varmt.. här är det inte varmt, men inte kallt heller. Jobbigt helt enkelt.. :)



Puss kusinVitamin

2010-09-24 @ 13:18:10
Postat av: CT

Ååååh Jasmine , jag vill också vara nära dig !!!!

Helt sinnesjukt va vi är långt ifrån varann ...

Du är Så SAKNAD Min LOVE !!

2010-09-26 @ 02:39:46

Kommentera HÄR:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0