Tack för dansen

Det svänger fort.
Det är ju tur att det finns mycket att göra här i Städernas Stad Glastonbury.

Sjukt uttråkad.
Finns verkligen ingenting att göra här förutom typ dricka kaffe och sånt.
Inte speciellt många Au Pairer här direkt heller.
Äee nu undrar jag helt seriöst vad jag gör här. '
Jobbar fan ca 3-4 timmar om dagen 4 dagar i veckan är ledig varje helg och varje tisdag. Hur mycket tid som helst att slå ihjäl.
Helt allvarligt det suger!
Hade säkert sagt precis samma sak om det hade varit tvärtom och jag jobbade hela tiden och aldrig ledig.
men då har man iaf någonting att göra.

Nej.
Just nu är en sådan stund där allt bara är piss!!!
Hur tänker man egentligen när man lämnar allt det bra man har hemma för att åka iväg helt ensam till ett land där man inte känner någon.
Skulle vilja bo i en större stad med mer att göra och mera Au Pairer.....



Kommentarer
Postat av: Jenni

Du får hitta en hobby! Börja ta drama lektioner eller nått sånt kul?! Fan, vad jag har förstått har du när till NY, du kanske kan bli en ny broadway stjärna? Kram / Jenni

2010-09-19 @ 19:27:52
URL: http://jennikarlsson.blogg.se/
Postat av: Daniella

Jag kande lika dant nar jag fort kom till Nya Zeeland men det gar over...

Du maske bara forsoka komma i kontackt me "urinvanarna" jag sejar inte att det ar latt men det gar eftewr ett tag!

nar jag kom hit sa va jag ute och gick mycket.. borjade springa och sa vidare, borjade ga pa quizz nights traffade lite folk dar.. tog en kurs i keramik sag att du gjort aet fast med blommor! later kul mindre kul med de gammla tanterna dock =)

Ha Det bra!!

2010-09-21 @ 04:42:16

Kommentera HÄR:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0