Onödigt Inlägg

Läs om ni vill.
Haha.

Visste inte vad jag skulle göra idag så jag bestämde mig för att åka ner till Panera. Ett ställe med mackor och självklart muffins bagels och allt annat som finns överallt i Usa.
Tog med mig datorn ihopp om att kunna ladda ner lite film, kan ju inte ladda ner någonting i huset. Dock var Piratebay Blockat! Fan!
Beställde en Panini med Mozzarella och soltorkad tomat. God var den, men jag kommer nog inte gå hit igen, har ju mitt starbucks på andra sidan gatan! Gillar det bättre! :)
Får hoppas att dom inte blockat piratbay där.
Annars får jag väl åka och hyra filmen jag vill se.
Dock har jag ju ingen cdrom på min nya dator. Lite baj!

Jaja nu skall jag packa ihop och åka tillbaka til huset. Ungarna kommer hem om en timma och jag vet inte vad jag skall göra här nere i "stan" heller.


Just det.
Mailade den gamla au pairen och frågade vad hon gjorde på dagarna...
Gymmet elller mallet.!!!!!! dock var G bara i kindergarden till 12. faaan!
Finns verkligen inget att göööra!
Skjut mig istället!!!


Grillning på min gård i somras!

Kommentarer

Kommentera HÄR:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0