Message in a bottle

Denna författaren Nicholas Sparks.
Helt amazing!
Åkte ner till starbucks nu på kvällen. Satt i 2 timmar och läste, plöjde igenom 100 sidor!
Har 2 kapitell kvar på Message in a bottle.
Man blir ju så fruktansvärt kärlekskrank när man läser så det är ju helt otroligt! haha.
Har man inte läst böckerna så bör man göra det.
Tror det finns ca 15 olika böcker han skrivit, än så länge är jag bara inne på min andra. Borde ha plöjt igenom dom innan jag åker härifrån.
Jag är helt kär!

Jag vill flytta till North Carolina. Iaf åka på semester!


Nu när jag googlade Wilmington, en av städerna som Message in a bottle utspelar sig i, visar det sig att det är där One Tree Hill och Dawsons Creek spelats in!
ytterligare en anledning att åka dit!

Kommentarer

Kommentera HÄR:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0