Måndag och regn!

Idag har vi det kallt. Bara 16 grader! hör och häpna! ifrån 33 grader, strålande sol och klarblå himmel. Till kallt och regn med gråa moln.
Jaja. tycker det är lite mysigt med regn ändå. Hade kanske velat ha lite mer än ett tråkigt rum att sitta på. men men.
I will survive.

Igår var det Cluster meeting i Wethersfield. Kul att träffa dom andra. men det är inte många man känner att man skulle klara av att umgås med.
Riktiga viktigpettrar som tycker att dom vet och kan allt. 19 åriga tjejer med världens livserfarenhet. Jo ja.
Fick även äntligen prata med min consoler. Satt i en timma med henne.
Nu är resten upp till mig..

Nu skulle jag velat att mamma och pappa var inne på Skype. Tycker pappa borde sitta vid datorn vid denna tiden! haha..

Jaa jaaaa...
Fick åka ner till Starbucks nu, internetet la av hemma!?? vet inte varför, jag har faktiskt inte gjort något, ingen nerladdning eller ngt. Tänkte jaha nu har jag fått virus igen på min nya, satte igång den gamla, samma på den. gick ner till den stora datorn på nedervåningen. Samma på den. Tror det är något med internetet i sig. Att man behöver starta om de eller ngt. det är iaf vad jag uppfatta de som när den "sidan" kom upp då man försökte komma in på internet...

Blomsterkursen ikväll igen! :) Kul!!
hej hej för nu!


2 bilder ifrån en utav mina promenader!


Kommentarer

Kommentera HÄR:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0