lördagen.

Igår var det lite oktoberfest på Madeleines  gata. 3 tyska killar kom också dit. Så vi var 5 unga! haha.
Åt lite mat och drack öl. Tills madeleines pappa åkte och köpte Jägermaister! 1 L jäger drack vi upp på 1 timma. Hej å hå.
Var även en fd Arbetande åt Hitler där. Han var lite konstig och när alla vi pratade om tyskland och traditioner så ville han sjunga den nazistiska sången. Hmm.
Kom fram en dam och satte sig med oss och frågade av vilka anledningar vi var i staterna. Sen pratade vi litegran, och hon frågade hur jag tyckte det var här i Glastonbury. Förklarade mitt schema och hon säger "oooh", även hon ursäktar sig och säger att hon förstår att jag är uttråkad och att det inte finns något att göra! Suck.

Rund 10 gick vi upp till M's hus. Drack lite öl och satt och pratade och hade trevligt. Mest kul hade väl jag och killarna som satt och skrattade åt Madeleine som var lite förfriskad och sa i en timma att nu går jag och lägger mig. Haha..
Sen blev det även att sova för oss med. trevlig kväll helt enkelt.

Nu kom jag hem för 1 timmasen kanske.
Såg en påse med Bagels (Fullkornsbagels!!!) nere i köket. (familjen är inte hemma nu, annars orkar jag inte gå ner)
Tänkte gott, rostar den och tar på "smör" och ost. Jag åt en halv, sen spottade jag ut resten jag hade i munnen! I detta huset finns inget gott att ha på mackan! Osten smakar skit, skinkan köptes 31 augusti. Inte konstigt att man går ner i vikt när allt smakar skit!! Så gav upp. gav hunden resterande 1 ½ mackan och kokade kaffe istället. Tur att kaffet smakar bra iaf. Aah jag är så less.


Jaja. Lite mer klagomål :) Haha. Sorry men de blir lätt så när man inte känner sig riktigt hemma och bekväm.

Clustermeting idag kl 7. Se va de andra Au Pairerna är för några.

Tills dess, Ja antagligen min dator! haha.. Kanske drar  ner till Starbucks innan jag drar till Weathersfield.

Tjipp å Haj!





Kommentarer

Kommentera HÄR:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0