Good days!

Vilka kanondagar!

I Onsdags fick jag besök utav Domina och Joakim!
Så kul att dom kom och hälsade på.
Hämtade upp dom i Hartford.

åkte hem med väskor och allt..
Jobbade under dagen och barnen slutade tidigt såklart. men vi åkte till parken. kastade lite football med den stora killen, tjötade och åt lite snacks!

Kvällen tillbringade vi nere på Plan B, åt mat och sen blev det en del drinkar. Haha.
Jag och Domina körde all in!
Riktigt kul var det! Tjötade med bartendrar, dj och personalen.

Blev en riktigt lyckad kväll iaf. Vi bestämde också att dom skulle stanna en natt extra så dom åkte hem idag.
Torsdagen gick jag upp och jobbade kl 7-8 och sen fgick jag och la mig igen.
Gick upp igen vid 11 och gjorde oss iordning för att åka till mallet ochhitta ett stickers till Domina och Jocke.
Hittade ett tillslut. Käkade mat med. haha lite bakis var vi nog måste jag erkänna. men väl värt det.

Kom hem och spelade lite Wii med den lillla.
Jag och Domina gaddade ihop oss om att vinna. haha det var kul.

När jag slutade jobba runt halv 9 drog vi och åt pizza. Var lite övertrötta allihopa och skrattade åt allt typ.
Skönt att få skratta och umgås med folk som man känner sen innan!!
Kul även att några faktist varit här och verkligen ser hur man lever och har det :)

Åkte och lämnade dom på flygplatsen nu i morse.
Lika tråkigt varje gång man skall säga hejdå till någon.
Kändes helt overkligt att dom faktist var här men såå kul!

och helt underbart att få prata svenska! Även om jag älskar att prata Engelska så kan det vara skönt ibland att slippa tänka! :)

Åkte till mallet för att köpa ansiktsprodukter.
Har fått så otroooligt mycket finnar sen jag kom hit. Så idag tog jag tag i det. Köpte grejer på Clinique för 550 kr!!!!!
Hoppas nu verkligen att det fungerar och gör huden som den var innan! Annars skall jag stämma dom! ;P haha...

Gick självklart in på Pacsun också.
FARLIIIGT!!
Köpte en tröja och ett skärp. Skärpet var på rea så kändes inte så mycket!
Hade jag haft massa pengar så skulle jag köprt braa mycket mer! men detta får räcka för nu! :P

Sitter på mitt älskade starbucks och dricker en kaffe och kikar på internet.
Men åker väl hem snart tror jag.

Planer för kvällen och helgen är oklara. Får se vad man känner för! :)
Lite trött är jag med.

Aja nu orkar jag inte skriva mer.

Bilder finns, har bara inte orkar lägga in dom än. Fixar dom senare i ett annat inlägg! :)




Kommentarer

Kommentera HÄR:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0