Foood

Wohoo.

Jag har lagat MAT!
Igår bakade jag och killarna Pizza! Så gott att äta hemmagjord mat!
Det var ju inte igår direkt. Eller jo fast det var det. Men itne i förrgår.

Och idag gav pappan mig pengar och sa att om det är något jag vill köpa i matväg så är det bara att göra det. Om jag kände för att laga ngt. Jösses, vad vill man laga?
Just det. Spisen och 2 ugnar fungerar nu. Så nu kan man faktist laga mat. Dock är det gasspis som jag har sjuk respect för. Hmm. Bara det att det inte finns någonstans att diska mer än i ett handfat i ena toan.
Men men. vet inte ens vad jag är sugen på! Hmm. tåls att tänkas på.


Imorgon blir det New York! Ah vad skönt det skall bli att träffa Elin och Emma igen och bara prata dricka öl och ha det trevligt. OM vi nu hittar något hostel! haha. men det löser sig nog.
Nej nu orkar jag inte skriva mer, vet inte vad jag skall skriva.

Skall träffa Conslorn idag med, hon kommer hit och skall prata med mig och familjen..

Hej då! :)

Kommentarer

Kommentera HÄR:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0