Booooooored

Hejsan hoppsan.

Första skoldagen för barnen idag.
Första dagen för mig som ledig ca 7 timmar om dagen.
Fy fan. Vissa skulle nog älska att ha det så här och ändå få "fullt" betalt.
Men jag klarar inte av att inte göra något.r och sen är det 4 dagar i veckan jag skall slå ihjäl 7 timmar om dagen. + ledig Tisdagar, lördag och söndag.
Okej helgerna kan man ju sysselsätta sig i och med att det är folk som är lediga då. Men nu. De är ju inga lediga som man kan umgås med.
Har varit ledig i ca 1 timma idag redan och jag har redan ångest för att inte ta vara på dagen.
Nu tvättar jag visserligen så lite nytta.
Hade man haft en unge hemma kunde man ju sysselsatt sig med den iaf.
Får se vad sjutton man skall hitta på.. ååh hatar sånthääääärrrrrrr. tråååkigt kan jag säga att det är.

Jaha ja nu får klagomuren vara över. För nu.


igår så var jag på uppdrag och köpte ett datafordral till datorn. Blev ett rosa Golla. (Otippat med rosa)
Superbra. Dyrare än vad jag tänkt mig men men..

Åkte hem och Skypade med mamma och pappa.
Sedan åkte jag och Madeleine och skulle käka på en mexikansk restaurang i East Hartford. men när vi kom dit så hittade inte Madeleine sitt körkort först. och då fick vi inte sitta i Loungen, okej vi gick till Restaurangdelen. Väl där blev det massa konstigt. Dom trodde inte att våra körkort var riktiga, Madeleine hittade sitt andra gången hon leta i väskan. Dom menade på att vi var tvugna att ha vårat Pass eller amerikanskt ID med oss. Och vi försökte förklara att vi inte går omkring med passen och varflr vi var här osv. Vi fick en mycket obehaglig känsla så vi gick. Riktigt konstogt. Managern på stället sa att i Connecticut måste man ha Amerikanskt ID eller passet för att få dricka alkohol. Konstigt då att det fungerar på alla andra ställen vi varit på. Både i NY och CT.

Åkte iaf iväg till en kompis kompis till Madeleine. Satt där och väntade på att de andra tyskarna skulle komma. Åkte till en restaurang och drack en öl. Sedan kommer de 2 andra tyskar dit med, och den nya av dom som vi nite träffat förr, var snygg. och supertrevlig. Haha. trodde aldrig man skulle se en snygg tysk men tydligen finns det sådana med.

Åkte hem vid 11 och somna ganska fort..


Kommentarer
Postat av: Lisa

Super fin du är på den nya bilden vackra du!!!

Kram Kusinvitamin!

2010-09-01 @ 16:38:30
URL: http://lisa-rydqvist.blogspot.com

Kommentera HÄR:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0