Blommoor

Igår kväll var första dagen på kursen jag skall läsa.
Blomster Design. Haha förjäkla kul.
Hittade inte dit först men efter att ha kört fram och tillbaka och sen frågat en tjej om vägen hittade jag dit.
Det var jag och 4 äldre damer! HAHA.. och lärarn var en man jämngammal med damerna som tydligen är en duktig florist vunnit priser och grejer.

Iaf. Han berättade lite om olika saker med blommor osv.
så varje lekton skall vi göra nya saker!

Igår var det iaf med solrosor vi skulle jobba med. alla fick göra varsin uppsättning och ta med oss hem.
Sjukt kul alltså!!
Så fint med blommor. lärarn sa att han tyckte min blev finare än hans! ;)Haha.
Kanske han sa det för att vara snäll. Tror de. men men..

Blev mycket nöjd iaf!

Värdfamiljen vart mycket imponerade med!

aja här kommer llite bilder.





DUKTIG TJEJ!!! :D

Kommentarer

Kommentera HÄR:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0