100°F ≈ 37°C

Ja idag har det varit varmt.

Lyckades sysselsätta mig också.
Typ..
Skypade med Kusin Jenni nere på Starbucks.
Tog en Soya strawberry Frappucino. Riktigt god är den. får väl smaka Choclate Chip någon dag med.
Sen skypade jag med min Far.

Åkte sedan till CVS, köpte ny hårfärg. Hoppas det blir bra denna gången.
När jag skulle betala visade det sig att den färgen var On Sale. Så istället för 9.90 dollar så kostade den 6.90. Bra!

Just det. Förlåt Jenni men tiden rann iväg idag. Men jag har en dag imon med där jag kanske hinner med en promenad genom staden med kameran i högsta hugg! ;)


Skulle vilja skriva såååå mycket mera.
Jag fattar inte att jag står ut...
Thats all for now!



Dock visade det bara 95°F som är ca 35°C.
Men när jag körde var det 100 och även på en skylt borta vid gymmet visade 100. Coolt.. :P
Vi har SOMMAR fortfarande.

Kommentarer

Kommentera HÄR:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0