West Hartford

Igår kväll bestämde jag och M att vi skulle åka till West Hartford.
Började med att gå till Stich (nått liknande) och tog en stämpel.  Kommer man dit innan 10 får man den gratis. Gick upp till Elbowroom tog en drink.
Alla verkligen kollar på oss som om att vi vore apor i bur. Skriker det verkligen hej jag är inte Amerikan?
3 killar kom fram och pratade med oss. När vi sa vart vi va ifrån börjar dom prata Ja men IKEA är ju därifrån, Och Zlatan, och Peter forsberg. Och har inte ni en prinsessa som är vacker?
aaah...

Gick sen tillbaka till det andra stället. Då när vi står där så kommer en kille fram till mig och säger, min kompis tycker du är söt. Tack sa jag och vände mig till M igen. Strax efter kommer han igen. Min kompis undrar om du vill dansa med honom. Nej tack jag dansar inte! haha. Sen gick dom.

Sen var det ryskinvation. säkert runt en 30 ryssar. Fula, korta och med det speciella utseendet ryssar har. haha. Vi undrade lite om det var en eskortklubb vi var på! HAHA.

Sen kom Rene och hans vän. Rene är en tysk Au pair, riktig womanaizer som flörtar med allt vad tjejer/kvinnor heter. Trevlig dock men inte mycket i mina ögon.

Blev att vi åkte hem runt 1. Sista gången jag var "ute" i West Hartford. men inte lipar jag för det! :)

Nu skall jag baka till Clustermeetinget senare. Pumpkin Carving. Kul.

Hej svejs.

Kommentarer

Kommentera HÄR:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0