Veckans Blomma



Ja detta är Måndagens mästerverk. ja jag vet lite sent.

Kanske var bra att få ut lite negativ energi. Ödet kanske tyckte jag inte skulle vara deppig. ;)
Vi får se, vi får se.

Men nu skulle jag dock vilja att Mamma och Pappa var inne på Skype, men icke. behöver diskutera ett samtal ifrån igår. :P

Regnar uta helsike ute idag, Target kanske och kolla på stövlar?? Om jag orkar åka ända dit bara.
Förresten! gjorde ett sjukt kap igår!
Var på Tj Maxx. Kollade runt lite bara hittade min parfyn Amore Amore. 16$!! Var ju ingen tvekan om saken. Knappt 100 spänn för den som egentligen kostar runt 500! Check och det gjrode min dag! :)

Kommentarer
Postat av: Jenni

Nej då, jag tror det var fel på byxorna, eller så skulle de vara lite större upptill. Jag vet inte.. Men obekvämt var det i alla fall :)



Vad roligt för dig! Man ser på bilderna att du har gått ner :)

puss!

2010-10-16 @ 22:07:21
URL: http://Jennirydqvist.blogspot.com

Kommentera HÄR:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0