Tuesday October 19th

hejsan alla vänner och bekanta!

Dagen idag har jag hängt med min värdmamma och handlat grejer till köket. Kul att göra något istället för att mögla vilket jag annars är ganska bra på!
Har också pratat med min Carolina. Nästan 2 timmar blev det! :) Suuuperkuul!! Var precis som att man hade pratat igår!

Annars har jag inte så mycket att skriva. vädret är kanon på dagarna, ca 17 grader och sol! Alltså inga jackor behövs! ;)
Nu blir ni avundsjuka va?? haha! :D

Tänkte åka ner till Starbucks nu och spana, men kom på att det är Tisdag och då sitter de damer i fotöljerna och har symöte. Orka sitta på en stol! så drar ner imorgon!
Får bli lite biggest loser..

Puss å hej

Kommentarer

Kommentera HÄR:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0