Till alla datorkunniga!!!

Jag har bara en fråga!!!

Kan någon förklara för mig hur man kopierar en hel sida, typ på facebook,Säg att jag vill klippa ut chatten för att sen lägga ut den på tex bloggen eller så. Alltså för att få det som visas på skärmen och sedan kunna spara det?
Förstår ni ens hur jag menar? ;) Haha!


Fick googla en bild. Men jag är inte så smart så att jag lyckas googla fram hur man gör! :P
Jag är ju blond tänk på det! ;)

Skulle vilja ha hjälp med det iaf. :)

GOOD NIGHT. Som vi säger här i staterna.



Kommentarer
Postat av: Jinta

Print Scr? Kanske.. så brukar jag göra om jag vill göra det du beskriver.. :D

2010-10-08 @ 06:41:38
URL: http://noguarantees.blogg.se/
Postat av: Therese

Hej gumman!



Du trycker på Prnt Scrn(oftast uppe till höger på tangentbordet) sen öppnar du typ Paint och klistrar in sidan. Därifrån kan du spara det som en bild och infoga i din blogg :)



Hur är det annars?? Saknar dig!!!!!

2010-10-08 @ 23:12:15
URL: http://tessq.blogspot.com/

Kommentera HÄR:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0