Sweet Dreams


Drömde att jag var i sälen, åkte sittlift. Dock var det inte i Tandådalen. Känner inte igen mig där liften var men drömmar är ju drömmar.
Jag ringde Agnes och sa att jag skulle möta henne på toppen och vi skulle dricka Choklad och äta kanelbullar!
Fast jag hade ingen snowboard eller ngt med mig så jag skulle hämta bilen och ta vägen om Kungälv och hämta mina grejer. När jag kom tillbaka så insåg jag att jag slagit nytt rekord i att åka Kungälv-Sälen. 10 min ToR. Slå den ni!
Och då han jag luncha på sjukhusets Restaurang med Miqa och Carolina. Med en utsikt ut mot havet på en klippa där vi sola och surfade. (?) Efter maten fick jag iaf åkt tillbaka till Sälen och mött upp Agnes då hon väntade på toppen av backen med chokladen och bullarna!


HAHA. Drömmar är ganska roliga dom. Hur tyder man en dröm?? Skulle vilja veta vad dom betyder.
Om dom betyder något! Denna drömmen hänger ju inte ihop någonstans! Lite kul ändå! :P



Kommentarer
Postat av: Marre

Solklart vad den här drömmen betyder. Den betyder förstås att dina nära vänner alltid finns till för dej och att avstånden inte är så långa som man tror. 10 min mellan Sälen o Kungälv innebär att det inte tar så lång tid mellan Kungälv och Connecticut heller. Prova att räkna ut det du :-). Hoppas allt löser sig för dig Jasse och tills dess fortsätt drömma vackra drömmar. I nästa dröm kanske jag hoppar in :-))!Kramar Marre

2010-10-15 @ 23:51:44

Kommentera HÄR:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0