Sunday

God dag kära läsare.

Redan söndag och imon går jag in på min 12 vecka här i Amerikat. Jisses vad fort det går.

Fredag, då vart det bio. Easy A. En mycket rolig film. Skrattade ganska mycket! :) Så när den kommer till La Suede. se den! :) Var på bion med 4 olika nationer, Sverige, Spanien, Tyskland och Island. Mycket trevligt. efter filmen åkte vi till Fridays och åt glass. Mumma vad goda.

Igår var jag med värdfamiljen på Rocket Lounge. Scouterna skulle skjuta upp sina hemmagjorda raketer. Kallt som satan. Blev att jobba på kvällen igår med. Lagade mat för andra gången sen jag kom hit. Köttbullar, potatismos och gräddås! mums! Sen blev det Alvin and the chipmunks. mycket rolig film! haha.

Vaknade med huvudvärk idag. har det fortfarande.
Vad har denna dagen att erbjuda tro? kaffe på mitt älskade Starbucks kanske? haha.

All for now.
Hä då!

Kommentarer
Postat av: CT

12 veckor gumman , det är sjukt ! Saknar dig här hemma ska du veta . LOVE LOVE LOVE !!!!

2010-10-18 @ 00:01:56

Kommentera HÄR:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0