Sunday Funday

Eller?

Haha igår så gjorde jag en sak jag aldrig trodde jag skulle göra!
Det är tillåtet att skratta! :D
Men jag åkte ner till Plan B aldeles själv och tog en öl. Hade så himla tråkigt och kände inte gör att mögla hemma.
Pratade med Emma på Skype och hon sa att jag var tvungen.. Gick skit bra. Satt och pratade med bartendrarna.
Så jävla kul som det är i Glastonbury så får man helt enkelt ta tag i det. Haha.. Var lite nervöst att traska in och faktist sitta helt ensam. Men det var trevligt. kollade på folk, lite football com var på Tv, och sen då  tjattra lite med barpersonalen. Kom visserligen fram ett par killar, dock var dom inte så roliga och prata med då dom var snorpackade! Barpersonalen änna kollade på mig och fråga om ja va okej. :) Kan lätt åka ner dit igen å bara chilla.

Var i west hartford igår på dagen med. Shoppade lite grann. 3 tröjor en ring och ett halsband. Allt för 44$. var halva reapriset på allt. Sparade 31$ det är bra! :)

Idag var jag Madeleine och Mat, en kille ifrån PacSun på Ikea. Fick visa Mat runt. han hade aldrig varit på Ikea! Jösses. Presenterade honom för köttbullarna och julmust. Haha får se vad han tycker om julmusten.. :P
Jag köpte julmust, bilar och Marabou. Även en flaska Glögg till familjen. Dom köpte ju en i Chicago men fick inte ta med den för vi hade carry on väskor endast. Haha. dom blev glada. dock så smälte chokladen i bilen men nu har den stelnat igen eftersom det är iskallt här inne! Brrr.

Åkte sedan till en sportsbar där dom visade alla NFL matcher idag. Fattade som vanligt ingenting av football. men det gick..

Nu skall jag bädda ner mig i sängen och kolla lite webbtv!


En Glad Tjej som skall mumsa Marabou! :)

Godnatt Sverige!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera HÄR:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0