Rematch

Hej alla vänner.


Jaha ja, en liten bekännelse.
Vissa vet det men nu sedan i Torsdags har jag varit i Rematch. Vilket betyder att jag skall byta familj.
Jag har tänkt på detta ett tag nu och tog tag i saken i förra veckan.
Av lite olika anledningar så har jag kommit fram till det. Jag känner att jag gjort helt rätt. Jag tänker inte skriva något om varför här eller på facebook. Vill någon veta så är det mail eller så! :)

Har ingen aning om vart jag kommer hamna och när jag kommer åka, eller Om jag kommer behöva åka tillbaka till Sweden. Det sista är dock inget alternativ men risken finns ju.
Känns inte som att jag kommer behöva göra det för jag har inte gjort någonting dåligt, kör bra bil, har bra engelska. så nej nej ni får inte hem mig försen i Augusti! :)

Känner att jag är lite förväntansfull att få börja prata med familjer igen.. :)




Slänger in en bild på blomman jag gjorde i måndags med! :)





Kommentarer
Postat av: Karro

hoppas det blir bra nu med en ny familj jasse. Håller tummarna för dig gumman! :) DU är grym som är där och gör det du drömt om.

Kram!!

2010-10-10 @ 20:44:51
URL: http://karrolarsson.blogspot.se

Kommentera HÄR:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0