Pack my bags.

Nu har jag packat nästan allt.
Har pricken, sovkläderna och liiite mer saker. men nu efter en omorganisation så skall det nog få plats! FINALY!
Och jag behöver INTE åka till target och köpa ny resväska.... Än.

Inte trodde jag att man shoppat så mycket som man faktiskt gjort!
Tydeligen så är det så!

kl 7.08 AM imorgon bitti  går tåget ifrån Hartford till Metropark New Jersey!
Im Exited! :)

Måste säga ett Stort Grattis till Elin som äntligen matchat!
Med en familj i TEXAS! Thats Awesome!!!!
Då får det ju bli en tripp till Texas och Austin! :P

Nej nu skall jag torka av lite här inne.

hej nu.

Kommentarer
Postat av: Jenni

Spännande!!

Lycka till!

2010-10-30 @ 06:02:11
URL: http://jennirydqvist.blogspot.com
Postat av: Marianne

Så spännande med nytt ställe o ny familj. Hoppas det blir riktigt bra för dej. Kram Marre

2010-10-30 @ 19:29:07
Postat av: Jenni

Hur har du det i Rumson? Kollade på maps.google och jisses, vilka hus! Bilder snarast ;)

2010-10-30 @ 20:48:13
URL: http://jennirydqvist.blogspot.com

Kommentera HÄR:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0