October 7th.

vad hände med tiden? Jag åkte ju nyss hit. 26 Juli, nu är vi inne i Oktober! helt sinnes!

Här händer inte så mycket. Vädret har varit piss de senaste dagarna. Inte kul.
Regn blåst och mega kallt! är megakallt inne i huset med. Huuua.
Sen att det finns så himla mycket att göra i Glastonbury dagtid gör ju saken mycket bättre.
Sitter spänt och kollar mailen då och då. Men än så länge inget mail ifrån någon familj. Dock var det ju igår jag mailade tillbaka om vilka av familjerna jag kunde tänka mig prata med. Om dom nu vill prata med mig vill säga.
Ja man får se vart man hamnar! :)

Måste säga att jag tycker det är otroligt tyst på komentarsfronten.. ;)
Skriv bara Hej så är jag supernöjd! haha. Alltid kul att logga in och se att det är någon som komenterat.
Jenni har en stadig förstaplats på komentarerna! :)


Biljard i Rocky Hill! :)

Kommentarer

Kommentera HÄR:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0