Indian Sommar

godafton..

Dagen idag så kom ungarna hem vid halv 2 som varje onsdag. Började väl bra. Sedan bröt ju helvetet löst som typ varje dag. Blev iaf att vi åkte till Addison Park. Jäklar vad fint det är ute när träden har 10 olika nyanser och färger på löven, solen skiner och man kan sitta i T-shirt. Indian Sommar kallar dom detta när värmen kommer tillbaka efter ett par veckor med kyla.

Hem igen vid 5 för att R skulle åka på Basketträning. Helvetet bröt lös för andra gången. G skulle inte hänga med och lämna av honom. Nej nej han skulle se på film och stanna hemma. Icke då, B låg och sov där uppe, lite små sliten efter operationen igår så till slut fick jag med G.
Släpte av R vid hallen, åkte till Mc Donalds som pappan lovat honom.

Efter vi beställt maten och jag åker up på Main Street så bryter helvetet lös för tredje gången!
Då bryter jag regeln som familjen har, Enligt G då, att dom alltid äter i bilen. Jag säger nej och att jag inte vill vela med påsen då jag kör bilen. Han dampar loss reält i baksätet. Fick räkna till 10 ungefär 100 gånger eller något. Tänka på något annat. Phuu. Kokar verkligen innombords. Vadå testa tålamodet! haha..

Spelar fan ingen roll vad man gör, allt är fel.

Ja men så ser en vanlig dag ut för mig! låter väl underbart! :) Byta någon???
Jag byter mer än gärna!




Addison Park.

Kommentarer
Postat av: Louise Nordh

Jag skulle stannat bilen och slängt påsen....

2010-10-14 @ 16:52:11

Kommentera HÄR:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0