Driver mig till vansinne!

Det var inte så svårt.. :)

Min kära Kusin Jonas fick föklarat för mig hur man gjorde. han är bra den där, han kan lixom allt om datorer, som en vanlig Johansson som jag behöver veta. :P

Dagen idag började inte bra.

Kattjävlarna i huset har fått för sig att dom vill in på mitt rum nattetid. kl halv 2 inatt var jag och kolla så att dom inte öppnade dörren, sen även halv 7 imorse. Oooh då försökre jag verkligen komma på hur jag skulle ta död på dom. Eller iaf få dom att inte krafsa på dörren och jama utanför.
Sen har man ju hand om 2 barn, som inte vet vad lyssna betyder. Totalblockar allt jag sagt i morse. Leker med dessa jävla katter istället för att göra som jag säger. Ibland är man sugen på att släppa ut katterna ute och hoppas att dom blir mat till något annat så ungarna kan lyssna istället!
Sen går vi ut till bussen. Totalvägrar att lyssna. ställer dom på varsin sida av drivewayen. säger stå still! den lilla börjar argumentera emot mig och fråga varför bla bla bla. jag totalignorerar honom, frågar senare varför jag skall lyssna på honom? när han aldrig lyssnar på mig.
helvetet kommer bryta lös i eftermiddag när jag inte kommer låta dom kolla på Tv! Haha. Jag bryr mig inte! :P

I 45 minuter höll dom på. Jag kokade när jag gick tillbaka in i huset!

Phuu. Nu är jag ledig till halv 4.



Från negativt till Positivt, Satt och kollade igenom min Wall på Facebook. Hittade en "konversation" efter jag skadat knät på Handbollsmatchen i Norrköping.
Sympati utav många, om matcherna i sig att det är bara på skoj. så kommer Stefan och bara kläcker en så skön kommentar! haha.






Vi handbollare ser det som en skoj grej, Inte hockeyn! haha.
Säkert inte kul för er som inte vart med om Campen. men de Är kul! ;)

Kommentarer
Postat av: Marre

Följer din blogg med intresse Jasse, det ska du veta. Men är som de flesta dålig på att kommentera, ska skärpa mig :-). Hoppas det löser sig med ny familj snart. Stor kram från Marre

2010-10-08 @ 16:48:43
Postat av: Therese

HAhaha!! Du lyckades tillslut :)

Hoppas verkligen allt löser sig snart!! Sankar :)

2010-10-08 @ 23:18:34
URL: http://tessq.blogspot.com/

Kommentera HÄR:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0