Dear John Blund

Trött som en gnu är jag!
Ögonen har gått i kors sen ungarna kom hem idag. Phuu..
Blir nog att krypa till kojs efter skype-samtalet.
Skall ge mig ut på frisörjakt imorgon tänkte jag.
Har nog vuxit 2½ cm eller något sen jag klippte mig och de är inte fint alls nu.
Frächa upp det sen vill jag ha så jag kan ha hästesvans. Ingen lång utan bara en liten toffs utan miljoner hårnålar.

Förresten. Är det någon som vet hur man lägger över musik ifrån Ipoden till datorn?
Jenni? Du är ju duktig på domhära äpple makapärerna! :)

Annars då, vad tycker ni om Designen? Inte helt klar än, ska göra en heade någondag. När jag orkar.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Måste ju säga att jag gillar färgen på din nya sida!

Sen musiken. Du måste ju ha iTunes för att föra över ljud till iPoden. Vill du att jag ska skicka en bild på vart du trycker och så via mail så kan jag absolut göra det.

Men du kanske inte har iTunes bara?

puss

2010-10-22 @ 08:44:44

Kommentera HÄR:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0