Columbus day

Monday October 11th.
Today the weather is partly cloudy. Around 8 Celcius.
Hopefully the sun is coming around noon and give us a perfect Autumn day.



Ja idag är det Columbus Day, Ingen aning vad det innebär men ungarna är lediga ifrån skolan.
Så sysselsätta 2 barn då. Yepp, frågade dom igår vad dom ville göra, båda svarade Addison Park. Helt okej. Stor park med förhoppningsvis en del andra ungar idag så att dom kan leka av sig en stund.

Har pratat med en familj nu sen jag gick in i Rematch. Dock så sa jag nej direkt typ. kändes inte bra alls. Sen har det stått still. Vill ingen annan ha mig eller vad är detta? haha nej så illa kan det väl inte vara. Jag är ju en snäll tjej! :)
Min conslor sa när jag mailade henne, att det kommer komma ut nya familjer nu i veckan typ. Nu skulle jag faktist kunna tänka mig att flytta. när man lixom stält sig in på det.



Tjipp å Haj. Nu vet jag inte vad jag skall skriva mer!

Kommentarer

Kommentera HÄR:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0