Amerikanska pannkakor

Ja men god dag!
Ungarna är hemma tidigt idag som varje Onsdag.
Frågade om vi skulle karva pumpor. men nej, hällre TV.
Ja ja, en timma om dagen har föräldrarna bestämt nu! Mycket bra ide tycker jag!
Så då blir det deras timma nu. Sen inge mer. Får se vilket liv det blir senare.
Phuu, fruktar för det.

Skall jobba ikväll med. Föräldrarna skall ut och äta. Hmmmff........

Gjorde Amerikanska Pannkakor till mig som frukost idag.
fast det blev som svenska.
Amerikanare är så lata!!
Dom har förpackningar med pannkakspulver.  Men du måste ända blanda i Ägg, mjölk och olja.
Vad är det jobbiga med att göra smeten från scratch då?? Mjöl istället för pulver? Det är jobbigt tror jag! :P
Äe jag förstår inte!

Tråkigt inlägg jag vet. Hoppas det styr upp sig snart med lite roligare inlägg!
Hej då!

Kommentarer

Kommentera HÄR:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0