Aj Min Mage

Ja usch idag skulle man kunna tro jag är gravid.
Haft ont i magen hela dagen. Typ varit uppsvullen hela dagen. Inte bra!

Sitter och googlar gym nära mig. Hittat 2 gym innom 15 min som har Body Pump! Den riktiga varianten med Les Mills! Ett av gymmen skall även ha Body Balance.
Skall också köpa Snabba byxor när jag kommer till Jersey. Hittat både outlets och mall hyffsat nära mig.
Här skall shoppas på Nike. Kanske får motivation till att springa om man har snygga kläder! Springa längst med Shoren. Inte fel kanske! :)

Jag ser fram emot Jersey! :)


Bjuder på en egobild ifrån min promme på Main St i förra veckan.

Kommentarer
Postat av: CT

New Jersey kommer bli Bra :)

2010-10-29 @ 00:53:05

Kommentera HÄR:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0