A person who called Bruce Springsteen is living a street nearby, I think the name sounds familiar!!

Ja nu är jag här i Rumson New Jersey.

Jag gillar det redan massvis!
Pappan jag och ena tjejen åkte runt lite här. Så himla fint, massa dammar och bäckar överallt!
Supermysigt verkligen. Inte stort alls, men nära till mycket, ca 15 minuter till havet mellan 20-30 till shoppingmall och outlets. Awesome!
Will visade mig också Bruce Springsteens hus. Det är coolt! Ingen dålig kåk alltså.
Okej, inga hus här är små.
Huset jag bor i är jättestort och superfint!
Hela samhället här syns det att det är ganska nära till vattnet. Vet inte hur jag skall förklara det men mdet är sådant man märker!

Jag gillar det! :)

Sen barnen. Direkt efter pappan och tjejerna plockat upp mig från tåget och vi skall gå över gatan. tar ena tjejen min hand när vi går över. Och förut när dom skulle iväg så får jag en spontan kram av den andra.
Nu kom killen in och presenterade sin bästa kompis.
Supersöta. Tjejerna verkar ha starka viljor men riktigt goa! :)


Bilder kommer så fort jag tagit några! men det skall komma! Här är jättefint så ni skall absolut få se. :)

Kommentarer
Postat av: Jenni

Åh, du ser! Nu har du ju hamnat rätt! Hoppas verkligen att du trivs, tur att du gjorde något ändå!

puss

2010-10-31 @ 03:49:32
URL: http://jennirydqvist.blogspot.com
Postat av: Lisa

Så himla bra! Hoppas verkligen du får det bättre här! Och bilder vill vi gärna se! Puss

2010-10-31 @ 06:55:59
Postat av: Jenni

En annan sak med Rumson som du bör veta är ju att deras Mayor heter: John E. Ekdahl. Passande med en svensk, då får du inga problem! :)



Åh, Jasmine, du ska bara veta hur avundsjuk jag är! Måste nästan ta en tripp till New York och passa på att träffa dig när man är där :) Vill ju gärna se hur du har det! Living the dream!

2010-10-31 @ 09:48:06
URL: http://jennirydqvist.blogspot.com

Kommentera HÄR:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0