Woohoo

efter 5 gången så fick jag äntligen färdigt det på internet och fick skrivit ut det..
Så nu har jag pappershandlingarna i handen! :)
Skall boka en tid på ambasaden i Stockholm också. Så vill någon följa med över en dag dit?? :)
Har några vänner jag skall kolla med om dom fortfarande vill! :)
ETT steg närmare Usa.
Snart dags med alla betalningar, för visumet, körkortet och resan till och från stockholm och sen även avgiften för flygbiljetten. Pengarna kommer flyga! haha..
Men det kommer bli värt det! :)

Nu skall jag snart krypa ner i sängen.. imon blir det parteeey!!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jasse jag vill med till eStockholmo!! Om de är billiga tågbiljetter ;) Puss Miqa

2010-05-18 @ 10:16:13

Kommentera HÄR:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0