Singoallabak i Kexfabriken

En fantastisk dag har jag haft idag!

Började med träning och jisses vilken träningsvärk jag har idag. Likie Likie!!

Sen bar det hemmåt och duscha och mötte upp Anna på Rut, sen kom Emma och Michaela också! Satt där i solen i typ 3 timmar och bara chilla och solade.
drog sedan bort till Michis där hennes pappa gjorde mat till oss! grillat. Mums! :)
Gick efter det bort till fästningen och gick runt den.
Tdligen har dom får som går runt på fästningsholmen! haha... Så hörde vi ett får som stod och bääade..
Haha super söt.. vi hjälpte den att hitta sin mamma och sina syskon..

Michis frågar om lamm också viftar på svansen när dom är glada så som hundar gör..

Nu sitter jag här, Fick för mig att städa lite på toaletten, Insett att jag borde ta alla mina golv i lägenheten snaerast! typ skrubba till och med. haha..

lite smått stressad med Au pair grejerna.. fick hem papper idag jag inte fattade vad de va för några. SÅ blir ett samtal till SI imorgon...
Börjar också dagen med Pump imorgon! :D







Hela dagen har man följts utav kexfabrikens doft av Singoalla! Luktat sjukt gott hela dagen!! :)

Kommentarer
Postat av: CT

Lovely !!

2010-05-12 @ 11:52:01

Kommentera HÄR:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0