P.S I love you

haha.. lyckades inte med mycket utav det jag skulle göra idag!

Mamma ringde och frågade om jag ville hänga med henne ner till stan då hon skulle köpa jeans.
och jäklar vad hon shoppade loss minsann.
hängde med henne tills kl 3 då det var raskt hem och göra mat lite snabbt. hann inte göra det jag tänkte, mögelostfylld kyckling med bulgursallad.  får ta det imorgon kanske! :)

Sen var det jobb. Helt dött... men nu är jag hemma och käkat omelett och lite melon.
Kikar på P.S I love you.
Men börjar bli trött. Hmm,,

Imon skall jag Pumpa halv 10. Sen SKA jag sätta mig. Hoppas jag! :S och skriva till iaf försäkringsbolaget...
Har en "att göra" lista på kylskåpet och behöver lite mer kryss! :D



ja sådant behöver man om man heter Jasmine. Haha... Om det ändå följdes! ;)

PUSS

Kommentarer
Postat av: Lisa

Haha, ja jag vet bannemej inte vem som är pappan, hoho, men jag antog att dom låg tillsammans med mamman, och kom man för nära så kom den andra stora (som jag kallar pappan) och attackera... :) Men självklart ska vi gå tillsammans någon dag! när kan vi? :)



Och du, tycker du filmen är bra så är boken mkt bättre! Alltså PS i love you! Haha...



Kram på´re.

2010-05-28 @ 07:32:11
URL: http://lisa-rydqvist.blogspot.com

Kommentera HÄR:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0