Morn morn

Ledig idag. och nästan hela veckan!
Både gött och segt. Jag är en sådan som vill jobba mycket men ändå vara ledig. Om det nu finns något att göra...!

Idag är en sådan dag då jag inte vet riktigt vad jag skall göra. bestämde mig för att strunta i RPM nu på morgonen och tänkte köra Thereses Pump ikväll istället..
Pump är ju ändå det bästa så! :)

vad jag känner just nu så blir det en dag borta hos Mamma..
Hon skall ändå vara hemma och då tänkte jag ta med mig dator och tvätt och sätta mig i solen medans mamma tvättar! Sounds like a great deal!? :D I think soo!!
Ja ja.. Nu skall jag bädda, fixa lite frulle. Hittade youghurt för 2 kr st igår. haha hoppas den är god med! :)





Min gård, visst är det ganska fint!? :)

Just det!!! Idag är det 8 veckor exakt tills jag lyfter ifrån detta land!!


56 dagar är det. Om någon har märkt min räknare som jag satt in till höger på bloggen! :DAmazing! :)

Kommentarer

Kommentera HÄR:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0