mer och mer

Godmorgon...

Har insett att nu alltmer ofta så kommer dessa "stunderna" då der verkligen går upp för en att man verkligen Skall åka till Usa.
Och nu börjar det gå närmare och närmare avresedatumet! :) När jag väl vart i Stockholm så är det näära! weehoo..
Fick fakturan på flyget igår. Nu händer det grejer.. skall fjäska lite med min mamma och pappa om dom vill sponsra lite på den, dom blir ju trotts alls av med mig ett år... :D

Ser fram emot det nått sjukt! COOLT!!!!
Vill Nu Nu Nu! Ju mer man tänker på det destå mer vill man NU! :D

Kommentarer
Postat av: Andréa

Jassebrasse ;)vaa kuul att du ska åka dit :) ska du va borta ett år lr?

2010-05-21 @ 10:15:34
URL: http://andreadea.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Hej Jasmine! Du anar inte vad glad jag blir över att du skriver! Jag kollade upp ditt ställe på google och det visar sig att du kommer bo bara ca 20-25 minuter från mig! :) Du är den närmaste au pairen jag har hittat än så länge. Eller du ska åka som au pair va? Jag ska bo i West hartford, sök på goggle så hittar du det på kartan. :) Fy vad kul att hitta någon så nära! ha det bra och hör av dig! :)

2010-05-21 @ 19:18:38
URL: http://nathaliesbloggg.blogg.se/

Kommentera HÄR:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0