Lime

idag har jag jobbat. Så sjukt dött på jobbet idag.. inte mycket folk varken i gymmet eller på passen..
Men, gymmets hetaste kille kom. Daaaamn va snygg han är.. Bäst var när han stod i konditionshallen. Då kunde man spana! ;) haha..  Ögongodis kan göra en dag..


pappa och mamma kom förbi en sväng utanför förut.. Mamma fick 2 veckors fri träning.. Skall föröka få med henne på Body Balance på Tisdag.. Får se om hon kommer med eller inte.
Hoppas hon hänger med! :)

Nu på kvällen blev jag så sugen på något annat än den vanliga maten jag äter, inte sugen på ägg, eller, yoghurt eller knäcke med leverpastej. Så gjorde mig faktist knäcke med ost och marmelad. Precis vad jag var sugen på! Mumma!!!! :) (mycket socker i marmelad men ibland får man)
Målat naglarna nu med i färgen Lime. Gillar när det är färger! :)



 


lite bilder ifrån Sandras skola! :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

vem är den där "gymkillen"? :)

2010-05-31 @ 12:25:45
Postat av: Anonym

Vem är den där "gymkillen"? :)

2010-05-31 @ 12:27:32

Kommentera HÄR:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0