Last day of this week.

Wohoo...
Helgen och veckan är över och imorgon är det ännu en vecka närmare avresa till Usa!
Satan vad jag längtar! :)

Idag blev det jobb, jobbade lite längre än vad min tid är, men man ställer väl upp för sina arbetskompisar!
Slutade halv 4 men åkte inte ifrån Sportlife försen kl 6 ändå. Haha.. Tränade lite och stog och tjötade med Malin en bra stund..

Handlade och lagade den godaste kycklinggryta jag någonsin ätit!
Shit vad jag är bra på att laga mat! :D


Igår var jag hemma hos mamma och pappa på kvällen. Sandra hade lite kalas, janne louise och pojkarna var där, Mina Hjärtan! Helt klockrena på allt de gör! Bästa killarna.. Hade en sådan lite små jobbig dag igår, då det mesta bara känns inte så kul. Gjorde iaf det bästa på hela dagen, lämnade mobilen hemma HELA dagen. Så skönt att slippa ha den med sig, sjukt vad beroende man är.. Huua..

Nu sitter jag och kollar på en sådär bra film och skall skära upp lite melon tänkte jag. Mums!
imorgon blir det dejt med Skåran! Kul att fika och tjöta med honom igen! :)


Hyffsat osammanhängande inlägg detta men så kan det vara ibland.. Haha...

By the way, kul att så många hittar till bloggen, Minde kul att bara en person lämnar en kommentar! ;)
Kom igen! Gört bara! :D

Kommentarer

Kommentera HÄR:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0