Katt åt mus, Kom.

passet är fixat nu. Kommer om en vecka ungefär. Dock gick det mycket fortare än jag trodde. typ 10 min så va de klart.. Så fick döda lite tid i stan med Pitte Rico och Jocke.
Senare mötte vi upp Fija och Emelie! Meeega kul att träffa dom igen! :D Allihop!

Sen var det dags att jobba.
jobbade med herr duktig, kan all och vet allt. Lyssnar ungefär på 1/100000 del av vad han berättar om sig själv. Och ibland svarar man inte alls. Trevligt jag vet men han är inte det minsta trevlig mot någon annan heller!
Värsta arret på lääänge.  typ 6 anmälda allergier. men sen var det typ 8 st som var nöt allergiker, och sen att dom blev 3 mera. Phuu. vi sprang som slavar och hade i princip ingen ordning eller något att få ut skiten.
Glada var vi när dom gick iaf! :)


Idag blir det jobb i Diseröd. Kul! :)

Ikväll blir det lugn kväll här hemma i Think..
värma lite mat kanske och börja göra sig i ordning!



(rubriken är Kalle och Samuels skämt som dom skrattade åt hur länge som helst! Någon som fattar det? :P )

Kommentarer
Postat av: Therese

Aaah, vilken kväll du har haft då!

Själv hade jag en lugn hemmakväll ;)

2010-05-06 @ 14:31:01
URL: http://tessq.blogspot.com/

Kommentera HÄR:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0