July 26.

Satte mig förut och började med visumet.
dock insåg jag, precis som dom sa igår på SI att det är bäst att ha det nya passet innan man fyller i allt. så det inte blir några problem om det skulle av någon anledning stå olika och att visumet inte blir gilltligt.


Loggade in på min Online sida för att kolla om det ändrats för avresedatumet. Först ville dom att jag skulle åka den 19 juli. men har lite planerat innan. så nu står det 26 juli.
Och harregud!
Jag skall verkligen åka! HAHA.
Kan någon nypa mig i armen!?
Det känns så sjukt bra. Men på samma sätt overkligt.

men jag vet. att detta kommer antagligen bli det bästa jag gjort i hela mitt liv. =)

Phuu..
haha när man pratade om det i helgen. men Er. Världens bästa människor.
Fick ju tårar i ögonen redan då. Fyy vad jobbigt det kommer bli att lämna er!


MINA VÄNNER ÄR DOM BÄSTA!
vilken sommar vi skall ha! =)
LOVE YOU ALL!!!!!!!!!!!!!!! ♥


Kommentarer

Kommentera HÄR:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0