hello blondie

Mycket dålig uppdatering på mig nu.. Har liksom inte riktigt haft tid..


Jaja skall försöka samanfatta det..

I lördags var det fest.. började med att jag åkte in till stan och färgade och klippte håret. Hallå blondie!
sen hem sova lite framför tv, sen bar det av neråt busstationen där sportlife möttes upp och vi gick poängpromenad till Centrum där vi skulle spela spökboll, sjukt kul. sen blev det även 3 låtar ifrån Zumban.. haha jääklar vad kul, svårt som attans men kul.
Pernilla dök upp som en gubbe i lådan. Sjukt kul att hon kom hem iaf. Grym tjej hon har som bokade biljetten! :)

efter ståhejet på sportlife var det hem och göra sig iordning inför kvällen.
sen gå bort till Centrum igen för att ta oss bort till Hatten.
Blev mat dryck och allmänt flipp. haha. mega kul.. dock stängde det kl 1 och jag Ulle Jasmine och Emma drog bort till Malt och Humle.. Haha.. vilken jävla kväll..

när man har lite alkoholdryck i kroppen vågar man säga saker.. Haha.. Typ till en sjukt snygg kille på gymmet. haha.. Var väl hemma vid 4 efter mina och ulles filosoferingar på en bänk. haha...

igår var det jobb. Mådde förvånansvärt bra. Dock var det inte mycket folk och tränade.. hehe.. kan förstå de.
Jag hoppades på att gymkillen skulle komma och gymma, men tydligen var han för bakis.. haha..  Illa.. Hmm får hänga mycket på gymmet nu.. ;)


Idag har jag vart och kört RPM. Sjuukt skönt.. imon bir det balance på morgonen och kanske ngt annat får se! :)

Jaaa jaaaa. det var väl detta för nu! :P










Kommentarer

Kommentera HÄR:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0