Hejja Mig

Harregud..

Min checklista kommer snart vara done.

Har dragit ut datorn i solen hemma hos mamma och sitter ute i bikini och har,

  • Skrivit ett "brev" till Kungälvs bostäder om att jag skall åka som Au Pair och att jag skall hyra ut läggan.

  • Skrivit en anmälan på Vanprydande ärr på knäet efter Korsbandspoerationen till försäkringsbolaget. Glömde dock mailadressen hemma så får skicka den när jag kommer hem.

  • Mailat över en fil med de exakta sakerna jag behöver ha undersökt för hälsodeklarationen till Vaccinationsmottagningen som gör sådana underskningar.. ( Vårdcentralen gör INTE sådana undersökningar, Bra med vårdcentral!)

Hallå!!! hur bra är inte jag!

Sen kommer bara alla pengarna till allt. Huua..

Nu kan jag bara njuta i solen tills jag skall cykla till jobbet, blir ingen tärning idag då.. Huua..
Men förhoppningsvis så kommer Mr GymGuy idag med, eller är där runt tiden jag kommer.. i hope!! :D

Nöjd jag är med mig själv! Ibland är jag bra! :)



Gymkillen. Ja vem han är, det beror på vem som frågar. Haha!! :)
Skriv gärna namn så kanske jag berättar, Ge och ta vettu.. ;)


Kommentarer
Postat av: Steffi

Jag vill veta! :)

2010-05-31 @ 13:17:34
URL: http://steffigalbe.blogg.se/
Postat av: Jasmine

Steffi din buse!

Peter heter han. ;) och nej inte min gamla peter.. :P

2010-05-31 @ 13:24:26
URL: http://jasminejohansson.blogg.se/
Postat av: CT

Jassan , heja Jassan !! Och mysigt att du kan spana ;)

2010-05-31 @ 18:52:00

Kommentera HÄR:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0