Efter regn kommer solsken

Var längesen jag uppdaterade nu..
.
Känner att jag har en hel del att göra hela tiden! full fart! :)

Jaha ja vad har hänt??

igår var jag hundvakt å Zigge. En valp på 9 veckor. heeelt underbar!!
Vi satt ute i soolen i 3 timmar, fast han sov en stund med.
Busig liten vap! :)

Åkte sedan in till stan och mötte upp Emma, chillade lite på ett fik och sen kom Ct och Domina och sen ett åpar till..
Sprang på världens bästa Cecilia också! Sviin kul!!
micqa kom och hämta upp oss på centralen och så åkte vi till kungälv.. Miqa skulle springa och jag och Emma promenerade i fontin. Var och kollade in Marcus grav.
När Miqa var klar åkte vi hem till mig och åt äggmacka och tjöta..

Idag har jag tränat balance, sen lunch med Karro.. mötte upp Ct och sen kom Agnes miqa och Emma. Lagade hamburgare och myste.
Sen promenerade vi i Kungälv, bort till Ankdammen och sedan bort till Hemmakväll och köpte glass..

Känner att jag r lite trött så lit nog sängen snart! :)

Haha ensnabb uppdatering!!

Kommentarer

Kommentera HÄR:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0